2006-05-19

Hej till Timbro!

Jag såg att Timbro har varit inne på min blogg idag, genom en länk från Esbati. Hej på er Timbro, ni är välkomna att titta runt. Är det något ni undrar över så går det bra att lämna en kommentar, jag svara i regel på alla som bemödar sig med att både läsa och kommentera. Nå, jag har faktiskt en fråga till er: Kan ni fixa ett jobb åt mig? Jag skulle kunna driva typ Näringslivets Kulturinstitut (NKI), och skriva lite allt möjligt om kultur och hur vänstervridet allt är (jag är bra på att nosa upp vänstersaker, jag är ju själv kommunist). Dessutom undrar jag om jag får pröjs för den källkoll* jag utförde åt er angående Lenin-citatet i förordet till Vägen till träldom. Jag uppskattar att det tog mig c:a 30 arbetstimmar, och om vi säger 300 kr/h så blir det 9000 kr allt som allt (ni får pröjsa alla avgifter och sånt, för jag har inte f-skattsedel längre). Deal? *Ni hittar rapporten "Ett falskt Lenin-citat?" här.

2 kommentarer:

olydig sa...

Skicka en faktura!

Anonym sa...

Den här bloggen platsar säkert som den värsta. Att han är timbrovänster insåg jag omedelbart då bloggen startade, men han gillar verkligen att bjuda ut sig åt dem. Nå SAF ignorerar dem. Jag och många andra som varit med i den kommunistiska rörelsen har för länge sedan lämnat den.